مجله اینترنتی

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

ببین عزیز دلم

نگو حساسی

نگو گیر میدی

دوست داشتن از هرنوعش که باشه حسوده!

رو کارات

رفتارات حسودم

چون وقتی اسمت میاد یه حس هم جنس دوست داشتن مثل بچه سه ساله تو وجودم بالا و پایین میپره!!

ببین عزیز دلم

شما وقتی برمیداری جواب اون جنس مخالف لعنتیت رو زیر همون عکست که خیلی مونالیزایی ژکوند زدی با یه ایموجی که از خنده ریسه رفته رو میدی بنده دوست دارم اون دندون های مرتب شمارو بشکنم!!!

یا همون وقت هایی که غرق صحبتی و برمیداری تیکه های معروفت رو که فقط و فقط برای خودم هست حواله دیگری میکنی یک حس مبهمی به بنده میگه مو به سرت نزارم!!!

یا از همه بدتر

وقتی حتی بی حواس

همان چشم ها که شب ها هم جای خالی در مغزم نمیگذاره رو روی یه نفر دیگه میندازی و نمیبینی که دارم جون میدم که حتی یه لحظه هم حواست ازم پرت شده دوست دارم اون چشم هایتان که شهلا نیست اما "عشق دارد" رو از کاسه در بیارم!!!

ببین عزیز دلم

دوست داشتن دنگ و فنگ داره

دلشوره داره

دیوونگی داره

حواست رو بیشتر جمع کن به این دیوونه!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی