دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ق.ظ
۰

خارج شدن از بن در کلش رویال

 اموزش های لازم

خارج شدن از بن کلش رویال - اکانت های به اشتباه بن شده

*** تنها راه بازگردانیه اکانت شما ، ارتباط با سوپرسل ***

متاسفانه دیروز و در پی بن شدن بسیاری از اکانت ها، برخی سایت ها و کانال ها شتاب زده عمل کرده و به منظور جلب توجه ، مردم را به هجوم و اعتراض در پیج و فورم سوپرسل ترغیب نمودند. اینکار نه تنها فایده و ثمری تاکنون نداشته و در روز ها آتی نیز نخواهد داشت ، بلکه موجب وخیم تر شدن اوضاع نیز میگردد. چیزی که در این میان واضح است ، عزم راسخ سوپرسل برای برچیدن تمامی روش های غیر قانونی بازی میباشد که طبیعی است افرادی نیز در این میان به ناچار قربانی شوند که سوپرسل برای آن دسته از افراد نیز راه چاره ای دارد و همواره اعلام کرده است که اگر گمان میکنید اکانتتان به اشتباه بن شده است ، با ما تماس بگیرید تا به آن رسیدگی کنیم.

** روش اول ارتباط با پشتیبانی در خود بازی **

دوستان من ، لطفا به این نکته توجه داشته باشید حجم پیام های ارسالی به سوپرسل بسیار زیاد است بنابراین انتظار نداشته باید که همان لحظه از سوپرسل جوابی دریافت و یا طی چند روز اکانت شما آزاد شود. قطعا روند برسی این شکایات ، چند هفته ای زمان خواهد برد.

لازم به ذکر است که در این روش شما میتوانید به صورت فارسی و کاملا راحت و صریح با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و آن ها رو در جریان اشتباهات رخ داده بگذارید و نیازی به تایپ انگلیسی نیست.

برای اینکار ، طبق مراحل زیر عمل نمایید 

۱ – به قسمت تنظیمات بازی خود برید.

۲ – از قسمت تنظیمات بازی ، گزینه Help and Support را انتخاب نمایید

۳– بر روی یکی از موضوعات کلیک کنید و در اخر No رو بزنید صفحه ای باز میشه که در بخش اول شما باید متن زیر رو وارد کنید.

Dear Supercell Yesterday and with starting new ban wave , my account has been baned in wrong way because I had never used any mod or any other 3rd party software. Please consider it Supercell and give back my game. I Love my village and work hard for it. Thanks for your answer

۴- از ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت منتظر جواب باشید ممکنه که بخشیده بشید که درصدرش کم می باشد ولی اگه فکر می کنید به اشتباه بن شدید ۱۰۰% شما رو آنبن  ( خارج کردن از لیست آنبن ) خواهد کرد.

** روش دوم ارسال مستقیم ایمیل به سوپرسل **

همانطور که در روش اول نیز ذکر کردیم ، حجم پیام های ارسالی به سوپرسل بسیار زیاد است بنابراین انتظار نداشته باید که همان لحظه از سوپرسل جوابی دریافت و یا طی چند روز اکانت شما آزاد شود. قطعا روند برسی این شکایات ، چند هفته ای زمان خواهد برد.

** متن ارسال ایمیل ** ( خارج شدن از بن کلش رویال – اکانت های به اشتباه بن شده )

Dear sir Some time ago I get banned in the game But I do not know why! and I think I baned in wrong way because I did not use robot or any other 3rd party software any time .please help me andgive back my game , I realy Loved my game. thank you

** خروج از بن برای کسانی که از مود استفاده نموده اند **

طبق گفته های سوپرسل ، تنها درصورتی فرد بن شده بخشوده میشود که ندانسته و بدون آگاهی از مود استفاده کرده باشد و هم اکنون این موضوع رو فهمیده و از کرده ی خود پشیمان باشد. یعنی به عبارتی ای کسانی که از مود استفاده کردید و بن شدید ، اگر میخواهید اکانت بن شدتون رو نجات بدین ، کافیه یه پیام فارسی به از توی بازی به سوپرسل بدین و بگین که من خیلی وقت پیش ایکس استفاده میکردم ولی چند ماه قبل و با اولین اخطار شما ، اون رو پاک کردم ولی با این حال همچنان تاثیرات ایکس مود بر روی بازیه من هست و به همین علت هست که شما فکر میکنید که من از مود استفاده میکنم ، درحالی که به هیچ وجه چنین چیزی نیست.

آدرس ایمیل پشتیبانی سوپرسل ( کلش رویال ) :

ClashRoyale.feedback@supercell.com

آدرس ایمیل پشتیبانی سوپرسل ( کلش آف کلنز ) :

ClashOfClans.feedback@supercell.com

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی